piątek, 25 kwietnia 2014

Wprowadzenie



Cześć!
Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat.
Chcę by tematyka bloga była dość sprecyzowana, jako że interesują mnie m.in. kosmetyki, a ostatnio nawet bardzo, blog będzie kosmetyczny. Aby nie było tak łatwo zamierzam skupić się na kosmetykach marki Oriflame. Napisać o mnie, że jestem konsultantką to napisać za dużo. Kupuję głównie dla siebie, a teraz postanowiłam tą pasją zarazić Internet. A co!
Będziemy testować i opisywać rezultaty. Postaram się krótko, bo sama nie lubię czytać kosmetyczno-blogowych esejów.
Cóż więcej? Miłego dnia życzę i do napisania.


A cha, zapomniałabym, obecny kształt bloga jest efektem szybkiej selekcji standardowych szablonów, czcionek i tła. Całość ulegnie oczywiście zmianie w niedalekiej przyszłości.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że chcesz podzielić się swoim zdaniem.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.